، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پسرک مو ابریشمی

شا سر پا

1393/4/26 0:16
نویسنده : مر
98 بازدید
اشتراک گذاری

- بله دیگه پسرکم سرپا می ایسته. هر جا هر لبه ای می بینه یا کنار هر چیز بلندی قرار می گیره، دستش رو می گیره که بلند بشه. و می شه. مامان جون براش می خونه شا سرپا شا سرپا روغن آشا سرپا. روغن آشا استعاره از سر بودن و از همه ارزشمندتر بودنشه. روغن روی آش همی! 

گاهی تعادلش رو از دست می ده و... گوووومب می خوره زمین. با صدای مهیب ولی خدا رو شکر نه زیاد بخاطرش گریه می کنه و نه دردش می گیره گویا...

امروز هفت ماهگیش بود و مقارن شده بود سومین سالگرد عقد ما. قرار بود بریم آتلیه ولی من پروژه داشتم و حسابی درگیر بودم و نشد. حیف شد. ساعت از 12 گذشته یعنی وارد 26م شدیم و من از هفت ماهگی پسرم حتی خودم عکس نگرفتم و :(

- بدو تولد به مامانم گفتم مامان به دکترش بگو شکل پاهاش قوس داره انگار پرانتزیه، مامانم بهم چشم غره رفت بعدم که به دکتر گفت، گفتش مشکلی نداره. بخاطر نساختن مولتی ویتامین و بعدشم سرفه های شدید موقع خوردن ویتامین آ د بهش مدت کوتاهی قطره مکمل دادم. خودم نگران کمبود ویتامین دی ش بودم بعد هم چند نفر بهم تذکر دادن که مراقب باش نرمی استخوان نگیره... الان نگرانم خصوصا که داره کم کم راه می ره و فشار می آد به استخوان های پاش.

باید با دکتر مطرح کنم و حسابی مراقبش باشم.

پسندها (1)

نظرات (0)