، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

پسرک مو ابریشمی

قلمبه ای زیر بغل!

1393/5/13 23:58
نویسنده : مر
151 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش بود، روز 28 ماه رمضون، که خونه ی خاله دعوت بودیم به صرف افطار، پسرک رو بردم حمام، توی حمام همین طور که مشغول شستن زیر بغلش بودم متوجه یه چیز قلمبه که روش یه کم هم حالت مویرگی قرمز داشت توجهم رو جلب کرد. وقتی همسر اومد بهش نشون دادم، به این نتیجه رسیدیم که اول با مامان بزرگ ها مشورت کنیم... من می گفتم این غدد لنفاوی ش هست ولی چرا این طوری شده؟

مامان جون می گفت بخاطر فشار هست احتمالا و اشکالی نداره خودش جذب می شه یا مثل جوش عفونت ازش خارج می شه و خوب می شه... خونه ی خاله شیرین خیلی بی تابی می کرد بچه م، دیگه بخاطر دندونش بود، بخاطر شلوغی بود یا اون قلمبگی نمی دونم. ولی وقتی لباسش رو دادم همسر عوض کنه، گفت برجستگی بیشتر شده... اونجا زندایی می گفت موردی نیست بخاطر اینه که زیاد توی بغله احتمالا به غدد لنفاویش فشار اومده... خلاصه که من نگران بودم و زود اومدیم خونه، همسر با مامانش تماس گرفت که ننه هم گفت غدد لنفادی (لنفاوی) هست. دیگه گذشت تا فرداش که همسر زنگ زد و تلفنی از دکتر پرسید. دکتر بلافاصله پرسیده بود زیر بغلشه؟ پس مال واکسن سل هست! دست دستش نکنید خودش خوب می شه... اینکه تلفنی پرسید به این خاطر بود که روز قبلش دکتر بودیم بخاطر اذیت بودن گوشش... اون روز دکتر براش آزمایش خون نوشته بود که ما نبردیمش دکتر...

حالا امروز استرس افتاده به جونم. می گم نکنه یه چیز دیگه باشه... آخه واکسن روی بازوش که تازگی نزده، بدو تولد زده یعنی هشت ماه پیش. حالا اثر گذاشته؟؟ به همین خاطر تصمیم گرفتم فردا ببرمش آزمایش خونش رو بده. خدا کنه مشکلی نباشه... این چند روز یه مقدار سردرد داشتم الان با این فکرا دوباره دچار شدم... خدایا توکل به تو.

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)